La cadena francesa Bureau Vallée va augmentar un 30% les vendes a Espanya el 2015

21 junio, 2016 — Leave a comment

BARCELONA, 12 Juny 2016 (EUROPA PRESS) –

bureau-vallee-navidadLa cadena francesa de supermercats de papereria, material d’oficina i electrònica Bureau Vallée va augmentar en gairebé un 30% les vendes a Espanya el 2015, aconseguint el seu objectiu d’arribar a set milions de facturació a través dels seus 14 establiments: cinc propis i nou franquiciats.

La companyia aposta per créixer a Espanya amb l’impuls de les franquícies –vol tenir 50 botigues per a 2020–, i en va obrir quatre el 2015, a les quals se sumaran quatre més aquest 2016, ha explicat a Europa Press la directora general de la firma a Espanya, Fabienne Maler.

La majoria de locals actuals es troben a Catalunya (11), ja que la seu per al país és a Vilanova i la Geltrú (Barcelona), però preveu anar augmentant la seva presència territorial fins a cobrir tot Espanya amb una estratègia de “taca d’oli”, ja que els potencials franquiciats s’interessen pel negoci quan descobreixen alguna de les botigues.

Les obertures de 2015 han estat a Barcelona, Igualada, Sabadell (Barcelona) i Elx (Alacant), i les de 2016 corresponen a Saragossa, València, Madrid –botiga pròpia– i un altre lloc per decidir.

Bureau Vallée, que es basa a oferir primeres marques a baixos preus pels seus costos d’estructura ajustats en no tenir magatzem i fer directament les comandes als proveïdors –el 70% d’Espanya–, ven tant a particulars com a professionals (especialment autònoms i microempreses).

Té més de 12.000 referències de productes entre papereria, material escolar, impressió, informàtica, mobiliari d’oficina i telefonia, i des de fa un any la seva web permet fer comandes a recollir a la botiga elegida en dues hores.

COPISTERIA I IPHONES SEMINOUS

El grup, que va desembarcar a Espanya el 2008 i va començar a obrir franquícies el 2013, també ofereix serveis de copisteria, incloent l’opció d’autoservei per a impressió, fotocòpies i enquadernació.

“Hem crescut un 50% en copisteria el 2015, i en el futur es desenvoluparà més perquè els joves tenen mentalitat d’ús més que de propietat i utilitzen molt l’autoservei perquè no tenen impressora a casa”.

També va funcionar molt bé al Nadal la venda d’iPhones seminous, tot i que l’electrònica està bastant estancada “perquè la gent ja està molt equipada”.

La papereria suposa el 50% de la facturació, amb protagonisme de la ‘tornada a l’escola’, i en els últims sis mesos estan creixent notablement les vendes a clients que tenen o inicien un negoci, cosa que que per a Maller és la confirmació que està millorant l’economia espanyola.

La venda de cartutxos de tinta té un pes de més del 25% en el negoci, i és que Bureau Vallée és el primer comprador de França en compatibles i el quart en originals, només superada per tres cadenes d’hipermercats, per la qual cosa pot oferir preus molt reduïts.

Bureau Vallée té dos models de botiga: d’
entre 150 i 200 metres quadrats en entorns urbans, i grans superfícies amb aparcament d’uns 500 metres quadrats a la perifèria; a França es dóna més el gran format a la perifèria, i a Espanya tenen més èxit les botigues urbanes.

Enllaç de la  publicació de l’ article pot fer click AQUÍ

No Comments

Be the first to start the conversation.

Deja un comentario

Text formatting is available via select HTML. <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.